:: PENGIKUT ::

Thursday, September 29, 2011

Pendedahan Terbaru Mengenai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Sebenar

Assalamualaikum wbt...

Pada bulan Ogos yang lepas, saya telah menulis mengenai satu isu panas yang melanda negara baru-baru ini. Isu ini telah membuka mata ramai pihak tentang pentingnya bersatu untuk menegakkan agama Islam yang benar. Isu mengenai penghinaan seseorang wanita yang menggelarkan dirinya sebagai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara terhadap agama Islam benar-benar membakar hati umat Islam di seluruh Malaysia. 

Beberapa pihak telah cuba mendedahkan identiti sebenar Makcik ini dengan menggunakan kepakaran IT mereka. Salah satu daripadanya adalah pihak GaySec. Pihak GaySec telah mendedahkan bahawa orang yang bertanggungjawab menyamar sebagai Makcik ini adalah Nor Arlene Tan Binti Khalid. Tetapi dakwaan mereka itu tidak tepat. Klik SINI untuk pembacaan yang lebih lanjut.

Terbaru satu lagi pihak yang menggelarkan diri mereka sebagai KID CSI TEAM dikatakan telah berjaya menemui siapakah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara itu yang sebenarnya. Nama sebenar hamba Allah yang telah murtad ini adalah Adlin Binti Abdul Jalil. 

 Gambar terbaru Makcik Sitt yang diberi oleh kawan baik Makcik Sitt yang berkerjasama dengan kid-csi team..siapa dia? Biar mereka berteka teki! Inilah rupa Makcik Sitt Al Wuzara yg korang cari sejak bertahun-tahun dulu! Anda kenal siapa dia? Adlin Bt Abdul Jalil!

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!!!!

 Tempoh hari dia lepas sebab tak ada bukti kukuh! Sekarang lihat bukti2 kukuh yang telah didedahkan ini!


  Lihat pada kedua-dua gambar print screen..jari2 yg sama.. Jari2 penjenayah yang cuba menyembunyikan diri.. Tapi tumpas jugak akhirnya.. 




Kad pengenalan Makcik Sitt ini turut telah berjaya dibongkar. Nama Islam. Agama Islam. Tetapi sayang, mempersendakan agama sendiri. Untuk apa? Hanya dia yang tau.

Terdapat banyak lagi pendedahan-pendedahan kepada manusia-manusia yang murtad ini setelah Makcik Sitt ni mengganas. Semoga Allah SWT membalas apa yang telah manusia-manusia ini lakukan. 

Kenapa perlu merendah2kan agama sendiri kalau dah tak suka. Hanya orang yang akalnya letak dibelakang kepala lutut sahaja yang akan melakukan perkara seperti ini. 


Picture Credit to : KID CSI TEAM

2 comments:

Kayu Manis said...

..apa nak buat dgn mak cik ni..rejam ke?

.:: Miss Indee ::. said...

kalau diikutkan hukum Islam, kalau dia taknak kembali ke jalan Allah SWT yakni bertaubat... halal darahnya bagi umat Islam.. (dipancung). Wallahua'lam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...